Pagini

sâmbătă, 2 octombrie 2010

Andra si Catalin Maruta, emotionati ca vor deveni parinti !

Andra a fost invitata speciala a lui Catalin Maruta la Happy Hour, asta dupa ce tabloidele au scris ca cei doi vor avea un copil. Invitata la sotul ei in platou, Andra a fost sorbita din priviri de Catalin Maruta, care a recunoscut din nou ca are o sotie incredibil de frumoasa.
Andra a marturisit ca se simte foarte bine si este mandra de imaginea sa, asta mai ales dupa ce a inceput sa lucreze la capitol cu Dana Budeanu.
”Mi-am dorit fetita, dar ma scarpin la nas si cred ca e baietel. Eu si sotul meu am si gasit un nume: Alma Maria. Daca e baiat inca nu ne-am hotarat. Sunt insarcinata in patru luni, dar nu am vrut sa spun nimic pana ce nu am fost sigura ca cel mic este bine”, a declarat Andra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu